Værdier

KVALITETSPOLITIK
SRS arbejder ud fra en kundestyret kvalitetspolitik, baseret på totalkvalitet og omfatter alle driftsområder såvel internt som eksternt. Dette indebærer, at det er kundernes individuelle krav og ønsker der er styrende for vore kvalitetssystemer

Overordnet Målsætning
Vore kunder skal til stadighed opleve at modtage de serviceydelser, der er anført i de enkelte aftalegrundlag.
Kvaliteten skal afspejles i alle forhold over for vore kunder i det daglige, dvs. også forhold som: Fleksibilitet og imødekommenhed. Tæt dialog mellem kundens kontaktperson og den ansvarlige arbejdsleder.
Kvalitetsstyringen skal i det daglige sikre at: At fejl og mangler forebygges. At løbende måling af kvalitetsniveauet foretages. At kvalitetsniveauet forbedres.

Eksempler på Kvalitetsstyring I Praksis:

  • Vi udarbejder løbende afleveringsrapporter på samtlige vore arbejdspladser, der klart informerer om de udførte arbejdsopgaver.
  • Vi foretager konsekvent målinger af kvaliteten ved stikprøvekontrol af lokaler/bygninger
  • Vi har et klart og entydigt internt varslingssystem, der tilsikre at alle forhold omkring sygdom og andre udfald opfanges af den ansvarlige arbejdsleder
  • Vi uddanner personligt alle vore servicemedarbejdere til dagligt at kunne vurdere rengøringsbehov og indsatsområder på den enkelte arbejdsplads.

Dette er et absolut kerneindsatsområde i vor instruktion og uddannelse af medarbejdere og er med til, at skabe motiverede og ansvarsbevidste medarbejdere, der på godt dansk ‘bruger hovedet’.
Vore arbejdsplaner og øvrige instruktioner til personalet er altid målrettet den enkelte opgave hos den konkrete kunde.

Ikke kun et rengøringsselskab

Hos Skandinavisk Rengørings Selskab ApS går vi aldrig på kompromis med kvaliteten. Vi arbejder altid resultatorienteret og målrettet, så vi er sikker på, at vores kunders forventninger til en effektiv og komplet professionel rengøring bliver indfriet.